fbpx

Serenade No. 11 in E-flat major, K. 375 – Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)

  1. Allegro maestoso
  2. Menuetto
  3. Adagio
  4. Menuetto
  5. Allegro 

Mozart was peripateties en veelsydig en het sy lewe lank tussen Oostenryk, Italië en Frankryk gereis, waar hy operas, simfonieë, vyf vioolkonserte, ongeveer 30 konserte vir een, twee, of drie klaviere en verskillende konserte vir ander instrumente en werke geskryf het. Haydn noem hom die beste komponis wat hy geken het, ‘n gevoel waarmee Mahler, Strauss, Tsjaikovski en vele ander saamgestem het. Sy Clarinet Concerto en sy Gran Partita word erken as sy grootste prestasies vir blaasinstrumente.

Die Serenade No. 11 in E-mol Majeur K. 375 is op 15 Oktober 1781 deur Mozart geskryf vir Sint Theresa-dag. Dit is oorspronklik vir ses spelers geskep – twee klarinette, twee horings en twee fagotte. Mozart het die partituur later hersien om dele vir twee hobo’s in te sluit.

Lisa White (hobo 1), Caren Bam (hobo 2), Daniel Prozesky (klarinet 1), Annelize de Villiers (klarinet 2), Simon Ball (fagot 1), Brandon Phillips (fagot 2), Caroline Prozesky (horing 1) en Conrad van der Westhuizen (horing 2)

Serenade No. 12 in C minor, K. 388 – Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)

  1. Allegro
  2. Andante
  3. Menuetto in canone
  4. Allegro 

Van die meer as 600 werke wat Mozart in sy kort leeftyd geskryf het, is verskeie gewy aan houtblaasinstrumente, ‘n orkesafdeling wat deur hom tot sterre gemaak is. Mozart was moontlik die eerste wat dele vir spesifieke instrumente geskryf het – tot op daardie tydstip was die houtblaasinstrumente vervangbaar, maar hy het die onderskeidende kenmerke van elke instrument in ag geneem en ‘n deel aan elkeen toegewy. Die skuif van die fagot, van continuo tot volle speler, is aan hom te danke. 

Die Serenade No. 12 in C-mineur, K. 388 is een van Mozart se mees geheimsinnig en raaiselagtige werke. Dit is georkestreer vir ‘n ensemble wat tradisioneel gebruik word vir ligte vermaak, maar tog is dit uiters donker in karakter. Musiekwetenskaplikes is nie eens seker wanneer dit saamgestel is nie, hoewel navorsing oor watermerke en ander bewyse die komposisie in ongeveer 1782 plaas.

Lisa White (hobo 1), Caren Bam (hobo 2), Daniel Prozesky (klarinet 1), Annelize de Villiers (klarinet 2), Brandon Phillips (fagot 1), Simon Ball (fagot 2), Caroline Prozesky (horing 1) en Conrad van der Westhuizen (horing 2)

Koop kaartjie
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google